YENİŞEHİR POSTANESİ HİZMET VERMEYE BAŞLIYOR

YENİŞEHİR POSTANESİ HİZMET VERMEYE BAŞLIYOR

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanlığına bağlı Posta Dairesi’nin Yenişehir Postanesi, 28 Ocak 2019 tarihinden itibaren Posta ve Damga Pulu Satışı, Adi ve Kayıtlı Mektup Kabulü, Havale Kabul ve Ödeme, Koli ve APG Kabul işlemleri ile hizmet vermeye başlıyor. Yenişehir Postanesi’nin sunduğu hizmetlerden hafta içi 08.00 - 12.30 ve 13.00 – 16.15, Perşembe günleri ise 08.00 - 12.30 ve 13.00 – 17.30 saatleri arasında yararlanılabilecek.

Yenişehir Postanesi’nin hizmet vermeye başlayacağı Atatürk Caddesi üzerindeki binada bulunan Yenişehir Paket Postanesi, Kasım 2018’de Araç Kayıt, Muayene ve Ruhsatlandırma Şube Amirliği’nin eski binasına taşınmış ve “Bakanlıklar Bölgesi Paket Postanesi” olarak hizmet vermeye başlamıştı.

                                               

 

 

Print
Posted: Oca 24, 2019,
Categories: Haberler, Posta Dairesi,
Comments: 0,
Tags: